2012. január 30., hétfő

Egy kis ízelítő...

(...)


- Muszáj lesz valahogy felkészítenünk – morfondírozott az idősebbik Winchester.
- Mégis hogyan? – kérdezte hüledezve Sam.
- Úgy, ahogy minket apa. Megtanítunk neki mindent, amit csak egy vadásznak tudnia kell. Holnap reggel már kezdjük is a kiképzést – mondta, majd egy csibészes mosoly jelent meg Dean arcán.
- Ez mind szép és jó, de mi van akkor, ha Hope ezt nem akarja? – tiltakozott Sam, de ekkor kinyílt a szobaajtó és egy hang szólt ki a szobából:
- Benne vagyok! – felelte Hope teljes magabiztossággal, majd a fiúkhoz sétált és haját copfba kötötte.
- Remek! – csattant fel Dean, majd felpattant a kanapéról és elővette a zsebéből a kedvenc fegyverét. – Ha már itt van ez a kicsike – nézett a pisztolyra. - ... nagyon óvatosan kell ám vele bánni, például, ha…
- Dean, Dean, Dean – hadarta Sam. – Értem én, hogy imádod átadni a tudásod, de szerintem nem ez a legmegfelelőbb pillanat. Minden okés? – fordult Hope felé.
- Igen – mosolygott a lány. – Miért?
- Csak mert annyira vörösek a szemeid. Hihetetlen, hogy ez nektek nem tűnt fel – rázta meg a fejét Sam, majd Bobby-ra és Dean-re nézett. – Sírtál?
- Nem, dehogy. – A lány még mindig mosolygott. – Csak kicsit erősebben megdörzsöltem. Valami miatt nagyon viszketett.
- Lehet, hogy allergiás valamire – vetette fel Dean.
- Akár – válaszolt Hope. – De azért remélem, hogy nem – majd elmosolyodott.
- Értem. Szóval, Dean – fordult bátyja felé. – Jobb lenne, ha mégis csak holnap állnál neki ennek a kiképzésnek.
- Ünneprontó – válaszolt Dean, majd kersztbe fonta a karját. – Bezzeg ha Cas itt lenne. – Dean, amint kimondta az angyal nevét, Castiel már a nappaliban is volt.
- Dean.. khm… - célozgatott Sam az angyalt megérdemlő bocsánatkérésre.
- Cas – fordult Dean az angyal felé. – Én nagyon sajnálom. Őszintén. Nem gondoltam komolyan.
- Erre most nincs időnk – vágott a fiú szavába Castiel, amire Dean minden szó nélkül elhallgatott. Nem csak ő, hanem a többiek is döbbent arckifejezést vágtak, kivétel Hope-ot, akit legbelül nem is érdekelte, hogy milyen hírt hozott az angyal. A puszta jelenléte megnyugtatta őt.
- Rendben, hallgatunk – szólalt meg Bobby.


(...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Serials online