2013. január 13., vasárnap

Első díjam




Nagyon szépen köszönöm a díjat Vii-nek!


Szabályok:

1. Ha megkapod a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell továbbadnod.
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni. (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Dorina és ahány embert ismerek meg, annyiféle képpen becéznek. A legjobb barátnőm pl. Dorkának hív (amit a legjobban szeretek, hehe..), de a szüleimnek ill. a rokonoknak csak Dori vagyok, ami nem épp a szívem csücske.. de hát a család, az család. Valamint a legjújabb becenevemet az egyik drágalátos osztálytársam adta a zenesuliban, azóta már az énektanárom is Dorcsinak hív, nem beszélve a másik barátnőmről is.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni

Ez nagyon változó, de tényleg... A legtöbb ember például a lassú, lírai dalokon sír vagy a szerelmes számokon.. de én képes vagyok egy pörgős számon is elszomorodni, Egyszóval sok minden befolyásol a dalok hallgatása közben.. Huhh, inkább nem is folytatom, mert csak bonyolultabb lesz a dolog. :D
3. Félsz a sötétben? 
Régebben féltem, sőt még az Odaát nézése közben is. De persze ez már nagyon régen volt. Azóta már nem igazán.. csak ha olyan horror filmet nézek, amikben a gyerekek a "rosszak" és ami igaz történet alapján lett forgatva.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Hát... momentán a szerelem nem az én világom.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Ohh, volt egypár, de legcikibb? Lássuk csak... talán amikor a két legjobb barátnőm nevét állandóan felcseréltem. Pedig már ezer éve ismertem mindkettőjüket. De most már megtanultam! :)
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Az a baj, hogy nem igazán emlékszem.. de szerintem nem. Max. csak álmomban.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Én annak a híve vagyok, hogy péntek 13-a csak azoknak babonás nap, akik hisznek ebben.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Sőt, még van olyan, amit még a legjobb barátnőmnek se... pedig aztán ő tényleg majdnem mindent tud rólam :)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Imádom a 80-as évek rock slágereit.. és ezzel ellentétesen a musical-t, mint műfajt is. Sokaknak a második nem épp nyerő, de én egyáltalán nem tartom cikinek, szóval, erre a kérdésre lehet, hogy nincs is megfelelő válaszom.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?

Számomra ez elképzelhetetlen, de ha mégis az lennék, ettől függetlenül azt hiszem, hogy nem változnék meg (vagyis remélem) és ugyanolyan ember maradnék, mint amikor még "nem ismertek".
12. Szoktál álmodozni?
Minden nap. Még azelőtt is, mielőtt lefekszem :)
13. Járnál Chace Crawforddal?

Egyrészt, fogalmam sincs, hogy kicsoda ő, másrészt viszont nem hiszem.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?

Egyet mindenképp szeretnék. Egy kislányt. A többi az meg majd idő kérdése.
15. Adni vagy kapni jobb?
Egyértelműen adni a jobb, viszont kapni se rossz. De én leginkább adni szeretek, mert nagyon jó érzés, amikor látom az emberek arcán az örömöt.
16. Titkom: 

Khm.. azt hiszem a titok épp azért az, mert csak én tudok róla ;)
17. Bakancslista:

Bakancslista? Hmm.. még nem gondolkoztam rajta, de egyszer majd biztos ez is elkészül...


És akiknek adnám...
- Először is a két drága hugicámnak: Kimmy-nek és Dinának.
- Anette Black-nek
- Cofotkának és végül
- Katának

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Serials online