2012. június 9., szombat

Kedves Mindenki!
Jövő héten érkezik az új fejezet.  :) Addig is itt egy kis ízelítő...


(...)

- És ez a képesség? Ezt is tőle örököltem? – Hope itt az emberek érzéseinek megérzésére gondolt, amit először Dean-nél, majd pedig Sam-nél tapasztalt.
- Nem. Ez alighanem az én hibám volt – tört elő Castielből a bűntudat. Eszébe jutott az a nap, amikor mindent megtett a lány szüleinek boldogsága érdekében, de valami mégis rosszul sült el, amire maga is csak most jött rá.
- Hogy érted azt, hogy a te hibád volt? – Hope értetlenkedve nézett az angyal mélykék szemeiben, amik az éjszaka sötét leple alatt mintha most fekete színben pompáztak volna.
- Grace és Matthew teljesen átlagos emberek voltak, és csak egy dolog volt, amit mindennél jobban szerettek volna: egy kisbabát. Édesanyádat azonban egy démon megátkozta, hogy semmi esetre sem lehet várandós, azonban ha mégis…
- Egy démon? – Hope-ot olyannyira lekötötte ez a rész, hogy Castiel figyelmeztető mondatát, már meg se hallgatta.
- Igen – bólintott az angyal.
- De akkor hogy jöttem én a képbe?
- A szüleid tudták, hogy mi, angyalok különleges képességekkel rendelkezünk. Az édesapád szinte már könyörgött nekem, hogy segítsek Grace-en, az édesanyádon. Cserébe megígérte, hogy annyi embert szabadít meg a démonoktól és a szellemektől, amennyit csak tud.


(...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Serials online