2012. augusztus 13., hétfő

Ízelítő a 32. fejezetből:

(...)
Hope épphogy lehunyta a szemét egy ismerős illat csapta meg az orrát: méghozzá vanília és friss virágok illata. A közelben tücskök ciripeltek, kicsit messzebb pedig kutyák ugatása és az éjszakai forgalomban lévő autók hangja hallatszódott. Néhol egy-két határozott dudaszó is kivehető volt.
- Ez az én szobám – suttogta elcsukló hangon, miközben lassan kinyitotta könnyes szemeit, majd egy lányt vett észre az ágy szélén ülve, csinosan felöltözve. – Az ott én vagyok? – Castiel bólintott.
- Itt körülbelül 14-15 éves lehettél.
- De… Miért vagyok koktélruhában? – kérdezte pislogva Hope, majd a lányra nézett, akinek arcára kétféle érzés ült ki: hol aggódott, hol pedig nagyon is izgatott volt.
- Egy perc és meglátod – suttogta Castiel, végül elhallgatott. Helyette a félig feltolt ablakot kezdte el figyelni, mintha arra várna, hogy valaki bemásszon rajta.
(...)

6 megjegyzés:

  1. Vanília? Egy angyalos könyvben azt olvastam, hogy ha valaki egy angyallal találkozik vanília illatot lehet érezni a nyomán a levegőben :D Nagyon izginek ígérkezik ;-) Most felment a vérnyomásom a sok izgulástól :) De lehet, hogy csak az egykor elfogyasztott tejszínhabos kávé az oka ;-) (vagy mindkettő) XD (Amúgy ezt a hozzászólást tegnap írtam, csak már nem volt időm elkűűdeni, szóval most küldöm. A vérnyomásom megint magas lett, ahogy rágondoltam, szóval lehet, hogy nem csak a kv volt az oka XD)

    VálaszTörlés
  2. Ohh, ezt a vaníliás dolgot nem is tudtam.. :D De egyébként itt most nem kapcsolódik az angyalokhoz. xD De azért fincsi.. mármint a vanília. :D :D
    És tegnap folytattam ezt a visszaemlékezős dolgot.. és sztem izgire sikerült.. pláne a második fele. Remélem, nektek is tetszeni fog majd. :) :) :P

    VálaszTörlés
  3. Van még pár ilyen dolog, amit abban a könyvben olvastam :) Azt hiszem a fahéj is ilyen illat, de nem vagyok most biztos benne, mert már régen olvastam, és most épp kölcsönadtam valakinek a könyvet :) a vaníliát én is nagyon szeretem, és szerintem illik az angyalokhoz :) a történet biztos jó lett, én minden esetre, imádok mindent amit írsz :) most megyek is olvasni....

    VálaszTörlés
  4. Ezelőtt héten én is találtam egy nagyon jó angyalos könyvet az egyik áruházban. :) Többek között az őrangyalokról is volt benne szó. :)
    Ohh, köszönöm!! :) Remélem, te is folytatod majd a fanfic-edet, mert tegnap fejeztem be és már nem bírom. Olvasni akarom tovább...!! :D

    VálaszTörlés
  5. hát tegnap este nekiültem, de sajnos nem sikerült bepötyögnöm egy betűt sem, de majd igyekszem :) És mi a könyv címe amit találtál? Érdekelne engem is :))

    VálaszTörlés
  6. Sajnos a könyv címe az nem jut az eszembe.. :( De azt hiszem, valami Angyalterápia lehetett..

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések

Serials online