2014. október 6., hétfő

Coming soon...




"...Az ajkam gyenge remegésbe kezdett, miután tudatosodott bennem, hogy mögöttem áll az a természetfeletti lény; aki ura életnek és halálnak, képes az embereket feltámasztani és elpusztítani. Talán még Istennél is idősebb. Éreztem vizslató tekintetét a hátamon, de amikor elhaladt mellettem, kezét a vállamra helyezte. Szürke szemeivel mély pillantást vetett rám, amivel még jobban éreztette, hogy a teremben csakis ő az, aki kapcsolatot tud teremteni élőkkel és holtakkal egyaránt."


4 megjegyzés:

  1. Tegnap találtam rá a blogodra és már a végére is értem:-) Fantasztikus a történet, szegény Hope és Cas. Majdnem sírtam a végen. Remélem folytatod.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy írtál véleményt! :) Nagyon fontosak nekem az olvasóim visszajelzései! Igyekszem a folytatással! Puszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia,én már egy ideje olvasom a blogod,és most értem a végére. Látom, régóta nem írtál, de légyszíves ne hagyj minket,olvasóidat ilyen kételyek között. Folytasd kérlek. :) Remélem elolvasod.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Plizike(Liza)!
    Köszönöm a véleményedet :) Igyekszem a folytatással, csak most kicsit ihlethiánnyal küszködök, de az olvasóim miatt semmiképp sem fogom abbahagyni egykönnyen.

    VálaszTörlés

Népszerű bejegyzések

Serials online